<\/HEAD>
Ik weet niet zeker hoeveel informatie je nodig hebt om de vraag te beantwoorden, noch waar ik deze vraag moet plaatsen. Als er een betere plek is of relevantere informatie, laat het me dan weten en ik zal het verplaatsen\/delen indien nodig
.<\/P>
<\/P>
Ik heb de opdracht gekregen om een doorzoekbare kaart van onze staat te maken met de locatie van AED's erop. Het uiteindelijke doel is dat iemand een AED op onze site kan registreren, die informatie wordt opgeslagen in een database, nadat de AED is bevestigd, worden alle nieuwe AED's door een geoprocessor (ik weet niet zeker of dat de juiste term is) gehaald en worden de punten toegevoegd aan de webkaart. Deze kaart zal zowel beschikbaar worden gesteld aan 911 dispatch als aan het publiek.<\/P>
<\/P>
Ik heb het registratieproces werkend (wat toch geen ArcGIS-ding is) en ik heb een webkaart die coördinaten en andere informatie uit een CSV-bestand haalt, maar ik heb hulp nodig bij het automatiseren van het middelste gedeelte. Momenteel kunnen AED's worden geregistreerd en worden ze opgeslagen in een database, maar ik moet ze dan handmatig door ArcGIS desktop halen om de coördinaten te krijgen, vervolgens handmatig exporteren naar een CSV-bestand dat de webkaart inleest om punten op de basemap te plaatsen. Ik ben redelijk bedreven in web\/database\/scripting in het algemeen, maar ik ben vrij nieuw met ArcGIS en mapping. Ik heb het gevoel dat er een elegantere en hopelijk geautomatiseerde manier moet zijn om de punten op de kaart bij te werken. Het lijkt een eenvoudige zaak, maar tot nu toe ben ik er niet in geslaagd dit uit te vinden via de ArcGIS-website of Google-zoekopdrachten.<\/P>
<\/P>
Alle hulp wordt gewaardeerd.<\/P><\/BODY><\/HTML>