<\/HEAD>
Is er een manier om een selectiehalo te maken in ArcPro in plaats van alleen de kleur van het object te veranderen naar de selectiekleur? Wanneer ik de functie selecteren op attribuut in ArcPro gebruik om meerdere puntobjecten te selecteren die zijn gesymboliseerd als kleine stippen met labels erboven, druk ik vervolgens op "inzoomen op" om te zien waar die punten op de kaart staan. Als de geselecteerde punten verspreid zijn over een groot gebied, kan ik niet zien waar de geselecteerde punten zijn omdat de punten alleen van kleur zijn veranderd en er geen selectiehalo is gemaakt. Ik begrijp dat de selectiehalo in ArcMap soms vervelend is omdat het het zicht op het daadwerkelijke object blokkeert wanneer je inzoomt. Echter, de selectiehalo is uiterst nuttig bij uitzoomen naar een kleinere schaal om te zien waar meerdere geselecteerde objecten zich bevinden binnen de context van je kaart. De twee afbeeldingen zijn schermafbeeldingen van ArcMap en ArcPro, beide hebben exact dezelfde gegevens, geselecteerde objecten, symbolisatie en dezelfde referentieschaal ingesteld. In de ArcPro-afbeelding kun je niet zien waar de geselecteerde objecten zijn. In de ArcMap-afbeelding is het heel gemakkelijk te zien waar de geselecteerde objecten zijn. Weet iemand of er een manier is om selectiehalos in ArcPro aan te zetten? <\/P><\/BODY><\/HTML>