<\/HEAD>
Ik ontwikkel een <\/SPAN>UWP-oplossing met 100.2.0 .NET Runtime en ik moet enkele militaire tactische grafieken op een kaart weergeven.<\/SPAN><\/P>Ik probeer mil2525c.stylx te gebruiken met deze code:<\/SPAN><\/P> <\/P>DictionarySymbolStyle symbolDictionary = await DictionarySymbolStyle.OpenAsync("mil2525c", installedLocation.Path + @\Assets\mil2525c.stylx) as DictionarySymbolStyle;<\/SPAN><\/P><\/BLOCKQUOTE>Bij het uitvoeren van de applicatie wordt deze fout weergegeven:<\/P>Bestand niet gevonden: Mislukt om Rule Engine te maken: mil2525c<\/P><\/BLOCKQUOTE>Ik merkte dat die methode alleen "mil2525c_b2" accepteert als specificatietype, maar het rendert geen tactische grafieken.<\/P>De enige manier waarop ik het voor elkaar kreeg om tactische grafieken te renderen is door gebruik te maken van<\/P>DictionarySymbolStyle symbolDictionary = await DictionarySymbolStyle.OpenAsync("mil2525c_b2", installedLocation.Path + @\Assets\mil2525c_b2.stylx) as DictionarySymbolStyle;<\/SPAN><\/BLOCKQUOTE> <\/P>Eerlijk gezegd begrijp ik de relatie tussen de parameter specificatietype en het *.stylx-bestand niet.<\/SPAN><\/P>Heeft specificatietype te maken met militaire standaard? <\/SPAN><\/P>Is er een lijst met geldige waarden voor elk *.stylx-bestand (bijvoorbeeld, ik zou graag het correcte specificatietype willen weten dat gerelateerd is aan "app6b.stylx")<\/SPAN><\/P>Alvast bedankt.<\/SPAN><\/P> <\/P>Mauro<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>