<\/HEAD>
Hallo,<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Ik heb een vraag over twee Attribute Assistant regels.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Ten eerste moet ik de tijd vastleggen voor de drie laatste bewerkingen van mijn gegevens. Met behulp van de Attribute Assistant heb ik geprobeerd op de Dynamic Value Table de volgende structuur te bouwen:<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Veld 1: TimeStamp Regel bij bewerken;<\/LI>Veld 2: Vorige Waarde Regel van Veld 1 bij bewerken;<\/LI>Veld 3: Vorige Waarde Regel van Veld 2 bij bewerken.<\/LI><\/UL> <\/SPAN><\/P>Echter, bij het bewerken van de gegevens slaag ik er alleen in om de waarde op Veld 1 (Timestamp) en Veld 2 (Vorige Waarde van veld 1) vast te leggen, maar veld 3 slaat nooit de laatste wijziging op veld 2 op. Weet iemand of er een beperking is bij het gebruik van de Attribute Assistant op deze manier? Zie alsjeblieft de bijlage met mijn configuratie.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>De tweede gaat over de Intersect regel. Ik moet een waarde van een polygon feature opslaan in een point feature veld tijdens het bewerken. De gegevens worden gehost in een database. Het lijkt echter dat er iets niet werkt. Heeft iemand ooit de intersect regel op die manier kunnen gebruiken? Zie alsjeblieft de bijlage met mijn configuratie.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Bedankt voor je hulp!<\/SPAN><\/P><\/P>Diogo Reis<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>