<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
Ik ben momenteel bezig met het trainen van een deep learning-model in ArcGIS Pro dat geothermische beelden zal detecteren in Landsat 8-beelden. Ik heb deze tutorial gevolgd: Train Deep Learning Model94Help | Documentatie .<\/SPAN><\/P><\/P>Ik zit nu vast bij de laatste stap in het proces, het trainen van het model zelf. Ik heb een juiste map gemaakt voor alle geëxporteerde trainingsgegevens en werk nu met Python. Hieronder staat mijn code:<\/SPAN><\/P><\/P>import <\/SPAN>arcpy <\/SPAN><\/P>from <\/SPAN>arcpy.ia <\/SPAN><\/SPAN>import <\/SPAN>* <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P># Controleer de ArcGIS Image Analyst extensielicentie<\/P>arcpy.CheckOutExtension("ImageAnalyst"<\/SPAN>)<\/P>#Definieer invoerparameters<\/P>in_folder = "C:\\Users\\gphy426\\Documents\\Geothermal Pombo\\training_data_geoproc"<\/SPAN><\/P>out_folder = "C:\\Users\\gphy426\\Documents\\Geothermal Pombo\\trained_model"<\/SPAN><\/P>max_epochs = 20<\/SPAN><\/P>model_type = "FEATURE_CLASSIFIER"<\/SPAN><\/P>batch_size = 2<\/SPAN><\/P>arg = "# #"<\/SPAN><\/P>learning_rate = None<\/SPAN><\/P>backbone_model = "RESNET34"<\/SPAN><\/P>pretrained_model = None<\/SPAN><\/P>validation_percent = 10<\/SPAN><\/P>stop_training = "STOP_TRAINING"<\/SPAN><\/P>
# Uitvoeren<\p>
TrainDeepLearningModel(in_folder, out_folder, max_epochs, model_type,
batchesize,arg,learning_rate,backbone_model,pretrained_model,
,validation_percent,stop_training)
<br />
<br />
De fout waar ik nu tegenaan loop is "unknown dataset_type = KITTI_rectangles".&nbs p;
Ik heb een afbeelding van de exacte fout die ik ontvang aan dit forumbericht toegevoegd. Ik heb wat forumonderzoek gedaan om te zien hoe ik dit probleem kon omzeilen, maar de belangrijkste oplossing die ik heb gezien met betrekking tot pascal VOC-objecten werkt niet voor mijn geval, aangezien de referentieraster twee banden heeft (niet de optimale 1 of 3).</p>
<br />
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan bij het gebruik van het geoprocessing-gereedschap "train deep learning model".</p>
<br />
Iedere gedachte of suggestie wordt gewaardeerd.</p>