<\/HEAD>
Ik gebruik ArcHydro 10.1 beta en ArcGIS Desktop 10.2.2. Ik wil het automatisch aanmaken van target workspaces uitschakelen zoals beschreven in de ArcHydro help:<\/P>
<\/P>
"Als u de Arc Hydro tools niet gebruikt en wilt voorkomen dat de target locatie automatisch wordt aangemaakt bij het opslaan van een nieuw kaartdocument, kunt u het automatisch aanmaken van de target dataset (en het bijbehorende Arc Hydro Configuration-bestand - *.ahd bestand) uitschakelen door de waarde van de parameter HydroConfig\/ProgParams\/CreateGPConfigOnSave te wijzigen van 1 naar 0 in het XML-configuratiebestand op de schijf (d.w.z. ArcHydro\/bin\/ArcHydroTools.xml)."<\/P>
<\/P>
Ik heb ArcHydroTools.xml<\/EM> gevonden en doorzocht, maar het bevat geen node met de naam CreateGPConfigOnSave<\/EM>. Is de structuur van dit XML-bestand bijgewerkt zonder dat de documentatie is aangepast? Zo ja, kan iemand mij wijzen op de nieuwe locatie van de parameter die het automatisch aanmaken van target workspaces regelt? Alle hulp wordt gewaardeerd.<\/P> <\/P>Dave<\/P><\/BODY><\/HTML>