<\/HEAD>
Hallo daar<\/P>
<\/P>
Een paar dagen geleden heb ik een nieuw Drone2Map-project gemaakt met Drone2Map 2.0.1. Ik was ongeveer 485 dronefoto's aan het analyseren van een DJI-drone genomen op verschillende hoogtes, en ik koos ervoor om zowel 2D- als 3D-producten te maken. Ik koos ook om de mozaïekdataset te maken met kleurcorrectie. <\/P>
<\/P>
De verwerking duurde ongeveer 12 uur voordat Drone2Map begon met de naverwerking om de mozaïekdataset met kleurcorrectie te maken. Dat was 59 uur geleden ...... en het Drone2Map-verwerkingslogboek zegt dat het nog steeds "Kleurcorrectie mozaïekdataset<\/EM>" is ... <\/P><\/P>Ik voeg hieronder het einde van het verwerkingslogboek toe ter informatie. <\/P>
<\/P><\/P>Het feit dat het niet is gelukt om de kleurcorrectie af te ronden suggereert dat dit een bug kan zijn. Dus mijn reden om te schrijven is om u hiervan op de hoogte te stellen maar ook om te vragen wat de beste manier zou zijn om de kleurcorrectie te stoppen zodat de 2D- en 3D-producten nog steeds laden zodat ik deze afgeleide datasets niet handmatig hoef toe te voegen? Klik ik gewoon op de knop "Stop Current Task" (aangegeven door de gele pijl hierboven)? <\/P><\/P>Met vriendelijke groet<\/P>Mervyn<\/P><\/BODY><\/HTML>