<\/HEAD>
Ik ben een beginner in Business Analyst en heb de opdracht gekregen om de software te evalueren. Ik werk met versie 10.1 en data uit 2012. Ik probeer een nieuwe Territory Solution te maken vanuit Seed Points en de gebieden op te bouwen met Drive Distance. Wanneer ik het proces afrond, krijg ik meerdere vensters te zien waarvan ik niet begrijp wat ze betekenen.<\/P>
Ze zijn:<\/P>
"Mislukt om gebieden bij te werken. Gebiedsgeometrie of variabelen kunnen ongeldig zijn" <\/P>
<\/P>
"Het gewenste aantal gebieden kan niet worden gemaakt: Het gedefinieerde aantal gebieden is niet bereikt vanwege beperkingen van de Territory solution"<\/P>
<\/P>
Kan iemand mij inzicht geven waar in het proces ik mogelijk een fout heb gemaakt? <\/P>
<\/P>
Ik heb de ArcGIS helpsectie en internet grondig doorzocht zonder succes. De Help-knop biedt eigenlijk geen hulp; ik vind de helpsectie vrij beperkt voor Business Analyst. Ik ben ook teleurgesteld over de elementaire tutorials die worden aangeboden. Heeft iemand aanbevelingen waar ik meer diepgaande hulp, bronnen en tutorials kan vinden? <\/P>
<\/P>
-Alicia<\/P><\/BODY><\/HTML>