<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik kan dit jaar misschien voor het eerst de UC bijwonen, als het budget het toelaat. Ik ben nu een kostenvoorstel aan het samenstellen en twijfel tussen een van de officiële hotels voor de conferentie of een goedkoper hotel dat op loopafstand ligt van het Convention Center en andere activiteiten 's avonds.<\/P>
Aangezien ik nog niet eerder ben geweest, vraag ik me af hoe belangrijk het is om in het officiële hotel te verblijven? Ik zie dat het ongeveer 6 mijl van het Convention Center ligt, dus niet wat ik als loopbaar zou beschouwen. Maar ik neem aan dat shuttledienst is inbegrepen bij de hotelregistratie, of mogelijk zelfs alleen bij de Conference-registratie?<\/P>
Ik vlieg naar San Diego en ik zal geen auto huren.<\/P>
Mijn partner heeft de zomer vrij en gaat misschien ook mee - ik wil niet dat zij zonder auto vastzit in de buitenwijken. Dus neig ik naar een goedkoper hotel dicht bij het Convention Center. Dit geeft ons ook meer opties 's avonds.<\/P>
Zal ik evenementen in het officiële hotel missen? Maakt shuttledienst\/loopbaarheid naar andere dingen in de buurt van het officiële hotel mijn zorgen overbodig?<\/P><\/BODY><\/HTML>