<\/HEAD>
Ik heb een businesscase die gerelateerd is aan GIS en probeer een oplossing te implementeren door C# code te schrijven. Als dit gemodelleerd of opgelost kan worden met ArcGIS, help me dan alstublieft.<\/P>
1. Er is een gebied dat bestaat uit een set outlets met coördinaten.<\/P>
2. Een set sales representatives bedient de outlets binnen dit gebied.<\/P>
3. sales representatives moeten de outlet bezoeken op basis van een vooraf bepaald schema en er is een maximale tijd die de vertegenwoordiger in die outlet moet doorbrengen<\/SPAN><\/P>Bijv.: Outlet A moet 2 keer per week bezocht worden door de vertegenwoordiger op maandag en vrijdag. De vertegenwoordiger moet 15 minuten in de outlet doorbrengen om bestellingen op te nemen.<\/P>Evenzo bevat de outlet master alle parameters.<\/P>Outlet ID, Lat, Long, Bezoekfrequentie, Tijdsgrens<\/P>Op basis van die parameters moet het gebied worden verdeeld in groepen (Routes - door de outlets in die routes te groeperen)<\/P>Vervolgens moet het aantal sales representatives dat nodig is voor elke route worden voorspeld.<\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/SPAN><\/P>Dit is de case die ik moet oplossen. Geef alstublieft uw feedback om dit op te lossen.<\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>