<\/HEAD>
Hallo daar,<\/P>
<\/P>
Ik ben vrij nieuw in ArcGIS (student), dus ik ben nog niet gewend aan alle mogelijke tools, ideeën en creaties van ArcGIS.<\/P>
<\/P>
Op dit moment ben ik op zoek naar een plek om een (hypothetische) stortplaats op te zetten in de buurt van Ayamonte, Spanje.<\/P>
<\/P>
Ik dacht eraan om DEM-datasets van EarthExplorer te gebruiken, de stroomrichting van elke cel te berekenen (met de tool flow direction) en daarna de tool "watershed" te gebruiken om te zien waar de waterscheidingen in mijn gebied zijn. Ik denk dat dit en misschien wegen voor transport de belangrijkste factoren zijn voor de stortplaats voor mij op dit moment. Het is gewoon een kleine oefening die ik probeer op te lossen met ArcGIS.<\/P>
<\/P>
In de nieuwe dataset zie ik geen echte waterscheidingen, sommige gebieden hebben waarden van 0 tot 68 (water en waterscheidingen), sommige gebieden 68 tot 156 (lijkt ook op de waterscheidingen) maar in de andere twee waardesecties (233-351 en 351-643) zie ik bijvoorbeeld ook enkele kleine meren. Heb ik iets gemist?<\/P>
<\/P>
Bedankt voor de ideeën en je hulp!<\/P>
<\/P>
Groeten Geronimo<\/P><\/BODY><\/HTML>