<\/HEAD>
Ik heb een supportticket openstaan hiervoor, maar ik heb het gevoel dat ik een speld in een hooiberg zoek. Op mijn machine, en op twee andere machines, crasht Drone2Map onmiddellijk bij het openen. Ik heb het succesvol geïnstalleerd en gestart op twee andere computers, ook met mijn eigen login. Ik heb geprobeerd mijn grafische driver te upgraden, mijn grafische driver te downgraden, alle beschikbare Windows-updates te installeren, en een paar schone herinstallaties gedaan (inclusief het verwijderen van registersleutels). Ik draai Windows 10 en licentieer Drone2Map via ArcGIS Enterprise 10.6 met de nieuwste license manager geconfigureerd met de juiste poort. ArcGIS Enterprise gebruikt Windows Authentication. Ik denk echt niet dat het aan de licentie ligt, aangezien ik Drone2Map kan draaien met dezelfde inloggegevens op een andere computer. De computer die werkt en de computer die niet werkt hebben beide ArcGIS Pro 2.2 en ArcGIS Desktop 10.6. Ik heb ook logging ingesteld op debugniveau, en alles lijkt normaal in de logs.<\/P>
<\/P>
Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? Is het je gelukt om het op te lossen? Zo ja, wat heb je gedaan?<\/P><\/BODY><\/HTML>