<\/HEAD>
Hallo, <\/P>
<\/P>
Ik heb een Arcade-regel die een assetid genereert wanneer een punt wordt ingevoegd. Deze code wordt gegenereerd door de afstand, in voet, van het ingevoegde puntobject tot een vaste referentiepunt te meten en af te ronden. Het proces kan herhaalde assetids genereren voor puntobjecten die zich op dezelfde afstand van het referentiepunt bevinden.<\/P>
<\/P>
Daarom probeer ik de nieuwe assetid te vergelijken met de bestaande met behulp van 2 for-lussen, met de onderstaande code.<\/P>
De code probeert de nieuwe assetid te vergelijken met alle bestaande (binnenste lus), als er een duplicaat is dan wordt de nieuwe assetid gewijzigd, opnieuw vergeleken, en als er geen duplicaat is dan wordt de buitenste lus verlaten.<\/P>
<\/P>
De regel werkt niet. Hij komt nooit in de if-verklaring binnen de binnenste lus, zie onderstaande code. Ik heb opzettelijk dubbele assetids gemaakt, zoals je kunt zien in de afbeelding hieronder. Ik heb geprobeerd een punt toe te voegen en de bewerking op te slaan, daarna nog een toe te voegen en opnieuw op te slaan, voor het geval de Arcade-regel het herhaalde assetid pas zag nadat de bewerkingen waren opgeslagen; maar dat werkte niet.<\/P>
<\/P>
Is er iets mis met de code of is er een betere en efficiëntere manier om dit te doen? <\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>