<\/HEAD>
Ik heb veel verschillende dingen geprobeerd, maar krijg nog steeds deze fout telkens wanneer ik wat utility network-gegevens publiceer. Ik was net de ESRI voorbeeld Sewer Utility Network-gegevens (Naperville) aan het uitproberen, volgde de instructies om het assetpakket toe te passen, geregistreerd als branch versioned, netwerk topologie ingeschakeld, en probeerde toen de kaart met utility network-gegevens vanuit ArcGIS Pro te publiceren, waarna ik die fout kreeg. Mijn omgeving:<\/P>
<\/P>
SQL Server Express 2019<\/P>
ArcGIS Enterprise 10.7.1 (gefedereerde server met portal)<\/P>
ArcGIS Pro 2.5<\/P>
<\/P>
Het vreemde is dat ik een andere feature class uit dezelfde database zonder problemen kon publiceren! Ik heb zelfs geprobeerd de Service Territory feature class binnen de utility network feature dataset te publiceren en dat ging ook goed! Dus ArcGIS Server kan die database prima benaderen, het lijkt gewoon niet te houden van de utility network-gegevens.<\/P>
<\/P>
De database is geregistreerd bij ArcGIS Server, en omdat ik deze fout krijg, heb ik ook een data store-item in Portal aangemaakt op basis hiervan: Maak een data store-item voor een bestaande geregistreerde data store014;Portal voor ArcGIS (10.7 en 10.7.1) | Documentatie voor06<\/A> MAAR dat hielp helemaal niet.<\/P><\/P>
Ik heb ook arcpy geprobeerd, een SD-bestand gemaakt en geprobeerd het direct te publiceren in ArcGIS Server Manager - en kreeg dezelfde fout!<\/P>
<\/P>
<\/P>
Het voelt alsof deze fout me voor altijd zal achtervolgen... Ik ben nu helemaal door mijn ideeën heen, alle hulp wordt zeer gewaardeerd!<\/P><\/BODY><\/HTML>