<\/HEAD>
Hallo iedereen,<\/P>
Ik hoopte op wat begeleiding. Dit is wat ik graag zou willen doen:<\/P>
<\/P>
Ik heb een tijd ingeschakelde laag op AGO. Deze laag heeft, binnen de attributentabel, een startdatum en een einddatum. Met behulp van de huidige datum wil ik alleen de objecten weergeven die vallen tussen de startdatum en einddatum. Met andere woorden, als het datumbereik van een object de huidige datum omvat, wordt het weergegeven.<\/P>
<\/P>
Momenteel staat AGO niet toe om te filteren op basis van relationele elementen, zoals de huidige datum (corrigeer me als ik het mis heb). In een andere post stelt iemand voor om iets te gebruiken dat ArcGIS Online Assistant heet. Deze tool stelt je in staat om naar de JSON achter een laag te kijken. Je kunt dan een query invoeren in de JSON voor de huidige datum, Zodra dit is gedaan kun je de laag opslaan terug naar ArcGIS online met de nieuwe functionaliteit. <\/P>
<\/P>
Het probleem is dat ik weinig ervaring heb met JSON en niet weet wat de juiste syntaxis is om een geschikte query in de JSON te schrijven. Kan iemand me helpen? <\/P>
Hieronder staat een voorbeeld van hoe mijn JSON eruitziet waar zou ik de query schrijven en wat is de syntaxis?<\/P>
<\/P>
<\/P>
{<\/P>
"layers<\/SPAN>": [
{
"0<\/SPAN>": {
"id<\/SPAN>": 0<\/SPAN><\/SPAN>,
"layerDefinition<\/SPAN>": {<\/SPAN><\/SPAN><\/SPAN> <\/SPAN><\/P> "drawingInfo<\/SPAN>": {
"renderer<\/SPAN>": {
&nb... "width": 27.999999999999996,
"height": 38
}
}
}
}
&nbs...