<\/HEAD>
Hallo Team,<\/P>
<\/P>
Ik ondervind een probleem met het versieconcept. Ik heb een gebruiker 'HARI' aangemaakt en een privéversie<\/STRONG> voor hem gemaakt vanuit de DEFAULT-versie. De toegangsmode van de DEFAULT-versie is Public<\/STRONG>. Een featurelaag gedeeld door de 'SDE' beheerder en alle bewerkingsrechten toegekend aan gebruiker 'HARI'. Wat er ook bewerkt wordt door 'HARI', die bewerkte gegevens worden automatisch bijgewerkt naar alle andere gebruikers die dezelfde laag gedeeld hebben gekregen door de 'SDE' beheerder, tijdens het opslaan van de bewerkingen. Hier is geen werk voor reconciliatie. Normaal gesproken zouden alle bewerkingen via het reconciliatieproces bijgewerkt moeten worden naar de DEFAULT-versie. Maar hier, zonder het uitvoeren van de reconcile GP-tool, worden alle bewerkingen direct bijgewerkt naar de hoofdversie, zelfs als het vakje voor automatische reconciliatie niet is aangevinkt. Dus waar schiet ik hier tekort en welk soort proces moet ik opnemen? <\/P><\/P>Alvast bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>