Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik werk met ArcGIS Server, Portal en Desktop 10.3.1.<\/P>
Ik wil graag weten of er een manier is om m-waarden uit te schakelen bij het publiceren van een feature service in deze omgeving. Als m-waarden niet worden uitgeschakeld, kan ik de geometrie van de feature class die ik publiceer niet bewerken. Deze documentatie<\/A> beschrijft een manier om m-waarden uit te schakelen (of NaN in te voegen) waar m-waarden vereist zijn, maar dit lijkt alleen voor versies 10.5 en 10.6 te zijn.<\/P><\/P>De 6e stap "Vink Allow geometry updates without m-value<\/STRONG> aan" bestaat niet in het ArcGIS Server Manager-venster van 10.3.1.<\/P><\/P>Ik wil ook niet de m-waarden-instelling in de database verwijderen door deze documentatie<\/A> te volgen. Ik wil liever NaN-waarden invoegen.<\/P><\/P>Heeft iemand een oplossing gevonden voor het publiceren van services voor bewerking in 10.3.1?<\/P><\/P>Dank u.<\/P><\/BODY><\/HTML>
De 6e stap "Vink Allow geometry updates without m-value<\/STRONG> aan" bestaat niet in het ArcGIS Server Manager-venster van 10.3.1.<\/P><\/P>Ik wil ook niet de m-waarden-instelling in de database verwijderen door deze
Heeft iemand een oplossing gevonden voor het publiceren van services voor bewerking in 10.3.1?<\/P>
Dank u.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Pretty sure upgrading is your only option
I was scared of that confirmation .
Thanks.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.