<\/HEAD>
Een van onze klanten heeft een single use license en heeft onlangs hun desktop geformatteerd. Toen ze probeerden de extensions te autoriseren, kregen ze deze foutmelding. <\/SPAN><\/P><\/P>Ik las op de ESRI supportpagina dat de oorzaak was:<\/SPAN><\/P>"De ArcGIS Desktop 10 Single-Use License is meer dan vier keer binnen het jaar gedeautoriseerd. Het jaar begint op de datum van de eerste deautorisatie. Single-Use License Types zijn beperkt tot 4 deautorisaties per jaar."<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>en de oplossing is:<\/SPAN><\/P>"Neem contact op met Esri Technical Support, Customer Service, of uw lokale ESRI distributeur."<\/SPAN><\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/SPAN><\/P>Het probleem is dat wij de distributeur zijn maar geen case kunnen aanvragen vanwege een onbekend probleem met mijn esri-machtigingen.<\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/SPAN><\/P>Kan iemand mij vertellen wat ik hierna kan doen om dit probleem op te lossen. <\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/SPAN><\/P>Alvast bedankt...<\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>