<\/HEAD>
Vorige week heb ik mijn computer geüpgraded naar ArcGIS 10.4.1 en de nieuwste Attribute Assistant-release gedownload van de ESRI-site.<\/P>
We hebben de attribute assistant ongeveer 3,5 jaar geconfigureerd zodat als een streetname id voor een adrespunt wordt ingevoerd of gewijzigd, het veld FullStreetname wordt ingevuld met behulp van de Copy Linked Record en onze Streetnames-tabel, en tegelijkertijd zou dat wijzigingsevenement (streetnameid) ook de concatenatie van het volledige adres activeren.<\/P>
Nu is me opgevallen sinds ik geüpgraded heb dat als ik de Streetname ID voor een record wijzig, de FullStreetname verandert maar nu het volledige adres niet verandert. Het lijkt ook de streetnameid uit de laatste waarde-array te gebruiken. Als ik echter handmatig de Change Rules uitvoer, concateneert het volledige adres met behulp van de bijgewerkte FullStreetname.<\/P>
Ik heb geprobeerd de regelgewichten aan te passen maar het lijkt er geen effect op te hebben. Hieronder staat een screenshot van onze DynamicValue-tabel zoals die betrekking heeft op onze adrespunten.<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P>
Ik vraag me gewoon af of er iets is veranderd in de nieuwste release? <\/P><\/BODY><\/HTML>