Met nog maar een paar dagen te gaan tot de Esri User Conference, wilde ik uw aandacht vestigen op een heel gave aanbieding. Het is helemaal gratis als u zich heeft geregistreerd om de UC bij te wonen. Heeft u zich altijd al afgevraagd hoe goed uw GIS-gegevens zijn? Vooral nu, als u plannen heeft om over te stappen naar het Utility Network of de parcel fabric. Of als u helemaal nieuw bent in GIS en net uw gegevens hebt gemigreerd naar een geodatabase.<\/P>
<\/P>
Dan bent u de perfecte kandidaat om u aan te melden voor een data health check<\/A>. In deze 45 minuten durende gebruikersactiviteit zal een Esri-industrie-expert de objecten en attributen in uw gegevens één-op-één met u doornemen en analyseren. Ze zullen de ArcGIS Data Reviewer-extensie gebruiken om diagnostische controles uit te voeren en fouten te vinden, indien aanwezig. Er wordt een rapport opgesteld met details over de controles en objecten\/attributen die fouten bevatten, dat aan u wordt teruggegeven. Hoe nuttig zou dat zijn? U kunt het meenemen naar uw organisatie en de tools verder verkennen om te zien welke andere controles kunnen worden uitgevoerd.<\/P> <\/P>Als u werkt met een van deze datasets,<\/P> <\/P>Water, afvalwater of regenwater (zie hoe Tucson Water<\/A> en South Adams County Water & Sanitation District<\/A> hiervan profiteren)<\/LI>Electric, gas of pijpleiding<\/LI>Grondregistraties, adressering, straatmiddellijnen<\/LI>Lineaire referentiewegen en snelwegen<\/LI>3D<\/LI><\/UL> <\/P>Bekijk mijn uitnodiging en meld u direct aan<\/A> voor een afspraak. Reserveringen worden sterk aanbevolen omdat deze aanbieding erg populair is.<\/P><\/P>https:\/\/players.brightcove.net\/6161463677001\/default_default\/index.html?videoId=6162393011001
Als u werkt met een van deze datasets,<\/P>
Bekijk mijn uitnodiging en
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.