<\/HEAD>
Hallo watermensen,<\/P>
<\/P>
Ik vraag me af of iemand die het LGIM-schema en\/of geometrische netwerken gebruikt, een extra feature class of subtype heeft toegevoegd om "interties" te modelleren met omliggende waterdistricten. <\/P>
<\/P>
Hoewel we ze nog niet gebruiken, hebben we een aantal verbindingen met omliggende waterdistricten op onze grens. De Regionale Waterautoriteit vraagt ons om hun gebruik in de toekomst te gaan modelleren, zowel het leveren als het verbruiken van water. Momenteel heb ik deze punten als een aparte feature class die de aansluitlocatie vertegenwoordigt; de fysieke kleppen en fittingen die de systemen zouden verbinden, bevinden zich in hun verwachte feature classes. We zouden uiteraard meters installeren bij deze interties, maar ik weet niet zeker of het logisch is om die in de wServiceConnection feature class te plaatsen, aangezien die zich aan het einde van zijleidingen bevinden. Er zouden uiteraard aparte meters zijn voor levering versus verbruik. <\/P>
Ik denk ook na over hoe deze kunnen worden toegewezen als mogelijke "sources" in het geometrische\/utility netwerk. Er kunnen pompen worden geïnstalleerd, maar dat maakt momenteel geen deel uit van het plan - we kijken alleen naar beschikbare druk\/volume bij elke aansluiting. En als een aansluiting daadwerkelijk als een "sink" zou worden gebruikt, zullen we dat dan kunnen modelleren (het hebben van zowel sources als sinks wordt niet aanbevolen)?<\/P>
<\/P>
Misschien iets om te overwegen toe te voegen aan een toekomstige LGIM-update met het Utility Network?<\/P><\/BODY><\/HTML>