[Dit is eigenlijk geen vraag omdat ik het probleem heb opgelost, maar het kan anderen helpen]
Hallo,
Ik gebruik ArcGisPro3.6 op win10 en ik had precies hetzelfde probleem dat hier wordt gemeld:
https://support.esri.com/en-us/knowledge-base/problem-layers-fail-to-display-in-pdf-exported-from-arc-000034459
Ik heb een rasterlaag die perfect wordt weergegeven in de kaart- en lay-outweergaven. Het probleem doet zich voor bij het proberen te exporteren van deze rasterlagen.
Echter, geen van de voorgestelde oplossingen op die probleem pagina werkte voor mij.
Ik heb ook elke mogelijke export- en afdrukoptie voor pdf en raster geprobeerd, en zelfs alleen het vastleggen van de kaart naar het klembord. Niets werkte. De inhoud van de rasterlaag verscheen nooit, alleen een wit leeg vlak op zijn plaats.
Dit is een voorbeeld van het probleem (het witte deel in de kaart had de raster moeten zijn):
De enige oplossing was het converteren van het originele rasterbestand van .png naar .jpg en het opnieuw importeren in mijn project (ik gebruikte de originele png-controlepunten om georefereren eenvoudig te maken). (Ik heb ook andere png's in hetzelfde project die allemaal goed werken).
Hopelijk kan dit iemand helpen :)