Hallo, ik ben een Pro-kaartpakket / sjabloon aan het maken met de bedoeling dat andere mensen in mijn organisatie het kunnen gebruiken, en ik wil dat het gedeelte met data bronnen zo nauwkeurig mogelijk blijft met zo min mogelijk handmatige updates. Ik denk dat het heel nuttig zou zijn om een tool te hebben die kan helpen bij het beheren van werken / geciteerde data.
Er zouden een paar manieren kunnen zijn om dit te doen - een venster waar een gebruiker handmatig kan invoeren hoe ze hun data bronnen willen weergeven, en deze koppelen aan de datalagen - dit zou de optie kunnen bieden om bronnen dynamisch toe te voegen / te verwijderen afhankelijk van of ze wel of niet binnen een kaart zijn. Dit zou ook kunnen overgaan in een meer robuuste mogelijkheid van de tool die helpt bij het standaardiseren van items, en vertalen naar verschillende citatieformaten.
Bij het bijwerken van data bronnen gebruik ik momenteel een tekstvak, en ik heb nog steeds problemen met de url die automatisch verandert in een blauwe hyperlink - er is een oplossing, maar ik vind dit tijdrovend en lastig, en soms is het weer teruggedraaid.
Dank u voor uw overweging!