Ik blijf een foutmelding krijgen waarin staat dat er geen tags zijn gevonden, terwijl ik het veld Tags met veel tags vul. Hoe kan dat?
Jippie, het is gelukt! Dank je 😊
Hoi @lmott en @KFunahashi_SSMMA- zou je je ideeën kunnen indienen en me laten weten of ze succesvol zijn geplaatst? Dit probleem zou nu opgelost moeten zijn.
Dank je,
Nairi
We hebben dit probleem toegevoegd aan onze Known Issues Tracker. Bedankt voor het melden hiervan en we zullen zo snel mogelijk een update geven.
linksonder zie je dat het niet zal plaatsen met de tagfout bovenaan
Zelfde tagfout met of zonder tags in de post.
Hoi @lmott_MasonCityIowa, betekent dit dat je geen idee kunt indienen zonder een tag? Als je een screenshot kunt delen van wat je ziet of ons kunt mailen op esricommunity@esri.com, zou dat heel behulpzaam zijn zodat we dit kunnen oplossen. Dank je wel!
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb de drop down gebruikt. Het geeft dezelfde foutmelding wanneer alle tags ook worden verwijderd.
Ah! Bedankt dat je dit hebt opgemerkt. Dit is een bekend probleem voor de sectie Popular Tags - zou je de tags die zijn toegevoegd vanuit 'Popular Tags' kunnen verwijderen en in plaats daarvan tags uit het dropdown-menu kunnen kiezen? Het kan even duren voordat ze allemaal verschijnen.
Hoi Nairi,
Ik klik op de (+) tekens in de lijst met populaire tags. Het gaf me een foutmelding "No Tag(s) found" toen ik voor het eerst indiende zonder tags, dus ik dacht dat tags misschien verplicht zijn. Ik heb de inspector geopend en het lijkt een 404-code te loggen, van alle dingen. Zou het kunnen denken dat "null" de naam is van een andere tag??
Hallo @KFunahashi_SSMMA, kies je een tag uit de vervolgkeuzelijst of typ je er zelf een? Tags zijn vooraf gedefinieerd en worden niet langer door gebruikers gegenereerd. Je kunt doorgaan met het indienen van je idee zonder een tag als je in de vervolgkeuzelijst geen tag ziet die overeenkomt met de inhoud van je inzending.
Hier is wat meer informatie over tags in de nieuwe community.
Als je nog steeds problemen ondervindt bij het indienen van je idee, stuur me dan een privébericht!
Met vriendelijke groet,
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.