Hallo, <\/P>
Ik heb moeite met een aangepaste afdrukservice die af en toe faalt\/time-outs geeft en ik wil uitzoeken hoe vaak dit gebeurt, dus ik dacht eraan om een webhook in te stellen die mij een e-mail stuurt wanneer het gereedschap draait. Ik werk bij de lokale overheid met Power Automate, Enterprise 11.5. Ik heb succesvol een paar PA-stromen opgezet op basis van Survey123-reacties, maar ik ben nog steeds niet erg vertrouwd met deze tool voor eigenlijk andere workflows. Voor zover ik begrijp, moet ik deze taak beginnen met de trigger 'When a HTTP request is received'. Dat heb ik gedaan en een tweede stap toegevoegd om de URL te genereren.<\/P>
<\/span><\/P>Vervolgens test ik die URL in mijn browser en vanaf de server waar de GP-service draait en krijg ik dit bericht:<\/P>{"error":{"code":"TriggerRequestMethodNotValid","message":"De HTTP-methode voor dit verzoek is niet geldig: verwacht 'POST' en daadwerkelijk 'GET'.","messageTemplate":"TriggerRequestMethodNotValid"}}<\/PRE>Wat volgens eerdere berichten een prima reactie is, toch?<\/P>Daarna ga ik naar mijn serverbeheerder en probeer de webhook aan te maken:<\/P>
<\/span><\/P> <\/P>Maar ik krijg de reactie: 'Fout <\/I><\/FONT>Kan webhook niet aanmaken of bijwerken. URL is niet bereikbaar: <POST URL from PA>'<\/FONT><\/P>Nog vrij nieuw met PA, dus alle hulp wordt gewaardeerd!<\/FONT><\/P>