Hallo allemaal,
Ik heb twee Utility Networks, één voor water, één voor riolering. Ze zijn volledig onafhankelijk: elk bevindt zich in zijn eigen enterprise geodatabase en wordt gepubliceerd als een eigen web feature layer<\/STRONG> op dezelfde federated server. Wat ik probeer te maken is een enkele webkaart die beide netwerken samen toont, plus een paar gedeelde referentielagen. Elke keer dat ik die webkaart deel, mislukt het aan het einde met Failed to add web item.<\/P>Wat mij ervan overtuigde dat het probleem de combinatie van twee netwerken is en niet iets anders, is dit:<\/P>Alleen Water UN (riolering verwijderd): publiceert zonder problemen.<\/LI>Alleen Riolering UN (water verwijderd): publiceert zonder problemen.<\/LI>Beide in dezelfde kaart: mislukt altijd.<\/LI><\/UL>Dus, een paar vragen:<\/P>Is het een echte beperking dat een webkaart slechts één utility network tegelijk kan refereren? <\/LI>Als dat zo is, is er dan iets officieels dat dit vermeldt, zodat ik ernaar kan verwijzen? <\/LI>Wat is de aanbevolen manier om gebruikers een enkele, uniforme weergave van beide netwerken te geven — twee afzonderlijke webkaarten gecombineerd op app-niveau? <\/LI><\/UL>Omgeving: ArcGIS Pro 3.7, ArcGIS Enterprise 11.5.0, Utility Network versie 7.<\/P>Alvast bedankt.<\/P>