Ik ben nog een beetje nieuw in het gebruik van SiteScan om volume te extraheren uit dronevluchten en ik vroeg me af of er een manier is om volumemetingen te doen in het 3D mesh tabblad van een verwerkte vlucht? Ik heb een vlucht van een steengroeve die we verder willen ontwikkelen, en ik wil het volume steen vinden dat uit verschillende gebieden zal komen. Ik weet dat je een veelhoek kunt tekenen en volume kunt meten in de 2D-ruimte in SiteScan en het netto volume kunt vinden, maar ik wil die veelhoekgebieden kunnen tekenen in het 3D mesh tabblad omdat de gebieden die ik wil meten beter gedefinieerd zijn in de 3D mesh weergave (er is een klif bedekt met bomen die moeilijk te zien is in de 2D-weergave en elke opname van die klif in de meetveelhoek verstoort het volume). Ik weet dat zodra je een veelhoek hebt getekend in de 2D-ruimte, je het volume in 3D kunt bekijken en bewerken om de juiste oppervlakken te gebruiken, maar je kunt de veelhoek zelf niet bewerken, dus het zou veel tijdrovend proberen en fouten maken zijn om heen en weer te gaan tussen de 2D-ruimte en het 3D volumebewerkingsvenster om de veelhoek perfect te krijgen. Ik heb toegang tot ArcGIS Pro en alle Professional Plus extensies als mijn probleem daar misschien makkelijker opgelost kan worden, maar ik heb nog nooit met 3D gewerkt in ArcGIS Pro daarvoor.<\/P>