<\/HEAD>
Hallo allemaal,<\/P>
<\/P>
Ik heb de opdracht gekregen om uit te zoeken of een geometrisch netwerk zou werken met de olie- en gasinfrastructuurgegevens van ons bedrijf. Ik probeer het hele land om te zetten in een netwerk, maar ik begin met een paar productleidingen. Ik leer dit eigenlijk helemaal vanaf nul met behulp van de online bronnen die ik kan Googelen...<\/P>
<\/P>
Mijn vraag gaat over de stroomrichting. Ik moet twee raffinaderijen (sources) laten stromen naar één hoofdleiding. Echter, ze blijven als onbepaald verschijnen. Dit is slechts het basisprobleem. Ik heb ook moeite om de stroomrichting verderop in de leiding vast te stellen wanneer meer raffinaderijen (nog steeds sources) op de hoofdleiding worden aangesloten en vervolgens op verschillende punten worden afgeleid naar distributieterminals.<\/P>
<\/P>
Heeft iemand tips om dit probleem op te lossen?<\/P>
<\/P>
Alvast bedankt voor de hulp! Ik heb twee afbeeldingen bijgevoegd. De eerste is het probleem met de stroomrichting dat ik probeer op te lossen. De tweede is het tweeleidingensysteem (Colonial in Rood en Plantation in Blauw) dat ik probeer om te zetten in een netwerk. Uiteindelijk zal ik (op zijn minst) de raffinaderijen (geel) moeten verbinden met hun respectievelijke leidingen en, indien mogelijk, ook de terminals verbinden (blauwe vierkanten).<\/P><\/BODY><\/HTML>