Gisteren begon het Project Office-team van Cyberdjura aan de International Academy of Geoinformatics zich te bewegen richting de Esri YPN community. Het was interessant en spannend, zelfs met onverwachte verrassingen zoals de waarschuwing "you are too fast." Later was er een discussie met een verre vriend over hoe Europa een "civilization" opbouwt, terwijl Muscovy een "state" bouwt. En 's nachts toonden de Muscovieten, die de naam "russkiye" hadden gestolen, opnieuw het verschil tussen "civilization" en "state" volgens de kanonnen van de Golden Horde. Kyiv is nog geen Gaza, maar de methoden om "states" op vreemde grond te bouwen zijn hetzelfde. We hopen dat geospatial analyse op een dag de onzichtbare oorzaken en aard van zulke overeenkomsten zal onthullen.
Mijn nacht was in het epicentrum van raketaanvallen
Ik schrijf dit om de community te waarschuwen en te informeren dat politieke compromissen en immorele zaken soms gevolgen hebben die gruwelijker zijn dan men zich kan voorstellen. Daarom moet men nooit zaken doen met "androphagi." We zullen onze interpretatie van de term "androphagi" later uitleggen. Het begrip van "androphagi" in 2022 (https://kiberdjura.blogspot.com/2022/03/blog-post_24.html) en nu is radicaal anders, dieper. Maar daar later meer over. Voor nu luister ik naar rapporten over 68 Muscovite-raketten die op Kyiv zijn afgevuurd, waarvan 29 ballistisch, zonder dat er één onderschept is.
Kaart van verliezen in Oekraïne
De wereld is mooi. Toch brengt niet elk landschap vreugde bij mensen. Zo'n uitzicht kan alleen androphagi verblijden. Dit is Kyiv, de stad waar ik woon.