Bij het instellen van een query op 'Get data from feature layer' connectors, geeft het gebruik van een numerieke string als zoekwaarde een lege body terug (terwijl ik er zeker van ben dat er features met de zoekwaarde bestaan in de feature layer, en het veldtype String is).<\/P>
<\/span><\/P>
<\/span><\/P>Ik heb elke formattering\/conversie geprobeerd die ik kan bedenken (de waarde tussen '', de waarde in string() wikkelen, de waarde in int() wikkelen, eerst de waarde opslaan als een stringvariabele en dan die variabele als zoekwaarde gebruiken, eerst de waarde opslaan als een integervariabele en dan die variabele als zoekwaarde gebruiken, enzovoort), maar het kan nooit een match vinden zolang de zoekwaarde puur numeriek is. De connector wordt succesvol uitgevoerd, en de query werkt als ik een zoekwaarde gebruik die alfanumeriek of puur tekst is, maar er wordt niets geretourneerd wanneer een numerieke string wordt gebruikt.<\/P>Ruwe invoer:<\/P>
<\/span><\/P>Ruwe uitvoer (niets geretourneerd, ondanks dat de screenshots hierboven duidelijk laten zien dat dit record bestaat):<\/P>
<\/span><\/P> <\/P>Ik herinner me dat ik dit probleem maanden geleden al opmerkte bij Enterprise connectors, maar AGOL connectors leken er niet door beïnvloed te worden. Echter rond 6:00 AM EST vandaag merkte ik dat mijn AGOL flows die afhankelijk zijn van een numerieke stringquery niet meer werken. Ik vermoed dat er een soort probleem is met hoe het veldtype intern wordt geparsed, maar ik weet niet of iemand anders dit ook is tegengekomen en een oplossing heeft gevonden!<\/P>