Goedemorgen allemaal,
Met de ESRI User Conference 2026 die bijna voor de deur staat, en discussies over hoe we de evenementen van dit jaar kunnen verbeteren, wil ik enkele toegangswegen voorstellen voor betrokkenheid van ervaren mappers, zelfs een paar met een paar jaar ervaring, en zeker voor degenen die hun mapping- en ruimtelijke analysetalent aan het ontwikkelen zijn en op zoek zijn naar realtime ervaringen in dit decennium om te helpen bij duurzame ontwikkeling (terwijl ze gebruikmaken van ondersteunende tools die beschikbaar zijn voor mappers.
Het is voor mij heel duidelijk als gepensioneerd professioneel functionaris van de Verenigde Naties, met het besef dat OORLOG NIET DE OPLOSSING IS, en dat het verlies van Ted Turner een teleurstelling voor mij is, dat er meer studentenstemmen nodig zijn, en hoe we beter kunnen bereiken om meer mensen te betrekken.
WAAROM? De ESRI CEO zegt: De moderne kaart is een besturingssysteem geworden voor beslissingen.
@EzraCheruiyot Ik zou graag contact willen maken met een stem in Kenia om u te vragen of het mogelijk is om te weten hoeveel jonge Kenianen, Tanzanianen, Ethiopiërs, Ugandezen en Somaliërs zouden kunnen profiteren van het bijwonen van enkele of alle sessies van de ESRI USER CONFERNCE 2026 dit jaar? Misschien moeten we een kaart van deze regio maken en er nog wat aan toevoegen.....