Allen,
Ik heb een Flow die geometrie en attributen moet kopiëren van een ArcGIS Online gehoste feature class ouderrecord en attributen van een gerelateerd record naar een Enterprise gehoste feature class. Het wordt geactiveerd door het wijzigen van een attribuut in de gerelateerde tabel. Nadat het record is gekopieerd, heb ik een stap toegevoegd aan de Flow om een veld in de oorspronkelijke gerelateerde tabel te vullen met '1.' Dit wordt gebruikt in een voorwaarde om dubbele kopieën te voorkomen als de originele geometrie of attributen in de toekomst worden bewerkt.
Het probleem is dat de Flow soms werkt. Andere keren zegt Power Automate "Je stroom is succesvol uitgevoerd" maar het wordt niet echt voltooid; het komt bij de Voorwaarde-stap en blijft laden. In de uitvoeringsresultaten wordt weergegeven dat er een fout is, maar "De expressie bevat dynamische functies, variabelen of parameters die niet kunnen worden opgelost in de debugger."
Het Power Automate-team stelde voor om nog een voorwaarde toe te voegen om te controleren of de geretourneerde array niet leeg is. Ik heb echter verschillende geprobeerd en het werkt nog steeds niet. Zie de bijlage. Het team werkt momenteel aan een release en kan niet weg om te helpen en stelde voor dat ik hier post omdat ik onmiddellijke hulp nodig heb.
De functie die ik in het venster heb ingevoerd is: empty(outputs('Fetch_updates,_changes,_or_deletions_from_feature_layer')?['body/items'])
Soms heeft deze functie geen foutmelding (de schermafbeelding toont een uitroepteken, maar sommige van mijn pogingen resulteren niet in het uitroepteken), maar de andere wel.
Suggesties? Dit beïnvloedt echt mijn workflow en zal het nog meer beïnvloeden omdat mijn Tool binnenkort meer gebruikt zal worden!
Annina