Ik werk in Transportation, en ik zou graag lagen aan mijn kaarten willen toevoegen met behulp van geografische gegevens die worden gefilterd op velden in mijn excel-sheet. Dit zou mijn projecttracker vereenvoudigen en het bijwerken en uitbreiden van mijn tracker gemakkelijker maken.<\/P>
Mijn projecttracker gebruikt het wegsegmentnummer van het project en koppelt dit aan de segmenten in de gehoste feature layer die door mijn organisatie wordt geleverd in een 1-op-1 relatie. Het probleem doet zich voor wanneer een project zich over meerdere segmenten of subsegmenten uitstrekt, waardoor de visualisatie slechts een deel van het project toont. Het kunnen zien van alle features/wegsegmenten die overeenkomen met mijn projectnummer zou extra rijen in mijn projecttracker elimineren en het proces van het toevoegen van nieuwe projecten die meerdere segmenten beslaan vereenvoudigen.<\/P>
Afbeeldingen hieronder: De groene lijn toont de laag die vanuit excel via geografische gegevens is gemapt. De rode lijn toont de werkelijke projectomvang die ik in ArcGIS Pro heb gemaakt, alleen ter vergelijking.<\/P>
<\/span><\/P> <\/P>
<\/span><\/P> <\/P>Opmerking: De laag lijkt in de war te raken wanneer er meerdere overeenkomsten zijn en zal verschillende segmenten tonen, enigszins willekeurig op verschillende hoogtes. Het exporteren van de laag resulteert in dit geval in het exporteren van gedeeltelijke gegevens.<\/P>