<\/HEAD>
Hallo aan iedereen die verantwoordelijk is voor het aannemen\/interviewen\/kiezen van een kandidaat voor een GIS-gerelateerde baan,
<\/P>
Mijn vrouw en ik overwegen om over een jaar of twee naar een grote stad te verhuizen en ik begin me te realiseren dat ik een nieuwe baan nodig zal hebben zodra ik verhuis. Dit heeft me aan het denken gezet over wat ik nu kan doen om een betere kandidaat te worden voor mijn GIS droombaan (wat dat ook mag zijn).<\/P>
<\/P>
Voor degenen onder jullie die direct (of indirect) betrokken zijn geweest bij het aannemen voor een GIS-gerelateerde functie, zou ik graag jullie mening willen horen. Hieronder staan enkele vragen die me de laatste tijd bezighouden. Als je je inzicht kunt geven over één, een paar (of allemaal zou ook prima zijn), zou ik dat zeer op prijs stellen.<\/P>
1. Welke GIS-gerelateerde vermelding op een cv is je in het verleden opgevallen?<\/P>
2. Gebruik je een portfolio of een soort proces om eerder werk te bekijken?<\/P>
3. Gebruik je een competentietest tijdens het interview of als onderdeel van het aanwervingsproces?<\/P>
4. Wat is voor jou waardevoller? Een diploma in een gerelateerd GIS-veld, certificeringen in GIS, jaren ervaring?<\/P>
5. Maak de zin af. "Als je niets anders kunt zijn, wees dan ____"<\/P>
<\/P>
Hartelijk dank voor je input!<\/P><\/BODY><\/HTML>