Een manier om over ArcGIS Enterprise na te denken is dat het de infrastructuur is die het mogelijk maakt voor iedereen in jouw organisatie om met georuimtelijke data te werken. Het is als het wereldwijde netwerksysteem dat het internet mogelijk maakt. Travis en ik gebruiken het internet elke dag, en we zouden je niet precies kunnen vertellen hoe het werkt.<\/P>
"Weet je wat een BGP-node is Travis? Ja, ik ook niet. Ik ben druk met andere dingen."<\/EM><\/FONT><\/P>Zo voelen de meeste gebruikers zich precies over de details van data, services en content management in ArcGIS Enterprise. Als je wilt dat mensen het systeem gebruiken dat je zo hard hebt opgezet en onderhouden, moet je ze tools geven die specifiek zijn voor hun behoeften. Net zoals de mensen die het internet begrijpen ons webbrowsers hebben gegeven.<\/P>In ArcGIS Enterprise zijn apps die tools. Er zijn vier hoofd categorieën apps:<\/P>
"Ja Travis, Esri's apps zijn geweldig, maar wat als ze niet precies zijn wat mijn gebruikers nodig hebben?"<\/EM><\/FONT><\/P>
Aangepaste apps vereisen een softwareontwikkelaar en ze zijn een aanzienlijke investering in tijd en middelen vergeleken met het gebruik van de app builders. Je moet zorgvuldig overwegen of het voordeel van een aangepaste app dat niveau van inspanning rechtvaardigt.<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.