Ik heb dit gedeeld met mijn Advantage-programma's en de geweldige Marjorie in Orlando heeft het bekeken en gedeeld dat het erg informatief was. Dus, op basis van Marjorie's feedback, dacht ik dat ik het hier zou plaatsen op de Airport-site van de Esri Community. (Ik hoop dat je geabonneerd bent!)
David R. en Michael D. van Esri hosten deze leer sessie van een uur en behandelen veel van de onderwerpen waar onze binnenlandse luchthavenklanten naar vragen. Ongeveer 75% van de tijd is gericht op een luchthaven use case en hoe CAD- en BIM-gegevens van AutoDesk, Civil 3D en meer in ArcGIS te brengen. Veel aandacht voor best practices voor het georeferencen van die gegevens (waarschijnlijk onze nummer één vraag).
Maar ik vond het ook leuk hoe ze andere gegevens uit CAD BIM in de kaart brachten en hoe ze verzamelde gegevens deelden (via Field Maps) en de Living Atlas in AutoDesk.

Het is openbaar tot 8 maart, maar als je een ArcGIS-account hebt, zou je er daarna toegang toe moeten hebben.
Link naar de Esri Academy en deze cursus is HIER.
Als dit je interesseert en je meer wilt leren, overweeg dan de tweedaagse door een instructeur geleide cursus genaamd "Beginnen met CAD-gegevens in ArcGIS". Link