Hallo allemaal!<\/P>
Bij de City of Grants Pass worstelen we met het migreren van onze geometrische netwerken naar Utility Networks, en ik heb besloten een blogserie te publiceren waarin we onze reis beschrijven. Kom onze vreugden en zorgen delen, en zie hoe we besloten deze uitdaging aan te pakken, te beginnen met ons afvalwaternetwerk. Als je in een vergelijkbare situatie zit en nog moet migreren van geometrische netwerken omdat de ondersteuning eindigt op 1 maart, kan deze serie iets voor jou zijn!<\/P>
Na de eerdere lichte introductieartikelen duiken we diep in de Data Loading tools, waarbij we stap voor stap onze eerste asset-import bespreken.<\/P>
| UN Afvalwatermigratie: Laden van Reinigingsopeningen<\/A><\/P>Reacties en feedback zijn welkom. Vooral als je denkt dat ik het verkeerd doe! Een deel van de reden waarom ik dit wil delen is om te profiteren van de collectieve ervaring en wijsheid van alle gebruikers op dit forum.<\/P>Dank je,<\/P>Erik<\/P>
Reacties en feedback zijn welkom. Vooral als je denkt dat ik het verkeerd doe! Een deel van de reden waarom ik dit wil delen is om te profiteren van de collectieve ervaring en wijsheid van alle gebruikers op dit forum.<\/P>
Dank je,<\/P>
Erik<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.