Ik heb een gehoste feature layer in mijn ArcGIS Online-account die een veld met tijdgegevens bevat. Ik volg dit helpbestand: Configureer tijdinstellingen013; ArcGIS Online Help | ArcGIS<\/A> om te proberen de instellingen te bewerken om tijdgegevens in te schakelen, maar wanneer ik bij de stap kom die me vertelt om op het kleine pijltje naast de laag te klikken die tijdgegevens bevat, is er geen pijltje.<\/P><\/P>Ik vond deze YouTube-video die laat zien hoe het moet: Tijd inschakelen op tijdbewuste laag - ArcGIS Online - YouTube<\/A> en ik zie het pijltje waar het helpbestand naar verwijst, maar ESRI heeft sindsdien het formaat van ArcGIS Online bijgewerkt en de feature service-pagina ziet er niet meer zo uit, en er zijn geen dropdowns naast de lagenlijst.<\/P>Is het nog steeds mogelijk om tijdgegevens in te schakelen vanuit een gehoste feature service? Of moet ik het configureren in een mxd en dat dan uploaden naar mijn AGOL-account?<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Ik vond deze YouTube-video die laat zien hoe het moet:
Is het nog steeds mogelijk om tijdgegevens in te schakelen vanuit een gehoste feature service? Of moet ik het configureren in een mxd en dat dan uploaden naar mijn AGOL-account?<\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi Brett,
Did you ever figure this out?
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.