Ik probeer dit probleem al een tijdje te achterhalen en ik zit vast. Alle suggesties worden *zeer* gewaardeerd.<\/P>
De fout die ik krijg is deze wanneer ik probeer een vertex te verplaatsen of te verwijderen op een lijnfeature in de PipelineLine feature class:<\/P>
<\/span><\/P>We hebben dit allemaal wel eens gezien, of een variant ervan door de jaren heen. We proberen een feature toe te voegen waarvan de geometrie buiten de gedefinieerde feature class extent ligt en Arc geeft ons een waarschuwing.<\/P>Deze lijkt *anders* te zijn. Hier zijn mijn stappen.<\/P>Ik laad data in een asset package FGDB gebaseerd op het UPDM-model. Punten, lijnen en annotatie.<\/LI>Ik kan lijngeometrieën in het asset package naar hartenlust aanpassen. Geen fouten.<\/LI>Vervolgens a) Stage ik Utility Network in een nieuwe file geodatabase, b) Pas ik Asset Package toe op deze nieuwe UN database vanuit mijn asset package, en c) voeg ik feature classes uit het asset package toe aan de UN database.<\/LI>Ik ben op een punt waar er nog maar weinig onregelmatigheden zijn, maar bij het bewerken in de UN geodatabase krijg ik consequent de foutmelding 1 Modify vertices failed7 bij elke lijnfeature.<\/LI><\/OL>Ik heb gecontroleerd dat de ruimtelijke referenties in het asset package en UN db identiek zijn. Ik heb ook de volgende stappen ondernomen:<\/P>De ruimtelijke index opnieuw opgebouwd op de PipelineLine feature class.<\/LI>De ruimtelijke extent van de PipelineLine class opnieuw berekend.<\/LI><\/OL>Let op dat ik een lijn kan verwijderen en een nieuwe lijn op dezelfde locatie kan maken zonder foutmelding. Ik kan ook puntfeatures maken, verplaatsen en verwijderen zonder foutmelding.<\/P>Nogmaals, alle gedachten hierover worden zeer gewaardeerd.<\/P>Ed<\/P> <\/P>