<\/HEAD>
Ik ben geïnteresseerd in het bouwen van een webmappingtoepassing waarmee de gebruiker kan kiezen uit een lijst met invoerwaarden (factoren) en op basis van hun selectie een specifieke output op de kaart wordt weergegeven (bepaalde gebieden markeren waar die factoren voorkomen). In wezen wil ik dat de kaart laat zien waar deze factoren zich voordoen, maar de kaart zal verschillen afhankelijk van welke invoer is geselecteerd. Dit verschilt van het simpelweg aan- en uitzetten van lagen door de gebruiker. Bijvoorbeeld, als twee factoren worden gekozen, wil ik alleen de gebieden markeren waar beide voorkomen. De gebieden waar slechts één van de gekozen factoren voorkomt, wil ik niet gemarkeerd zien op de kaart. <\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P>
Om het verder te illustreren: Het vak hierboven vertegenwoordigt wat de kaart zou zijn. Elke factor heeft een waarde die aangeeft of deze wel of niet voorkomt in elk van de vier vakken op de kaart. Als je 10 factoren kiest, zouden alleen de vakken worden gemarkeerd waar alle 10 factoren voorkomen. <\/P>
<\/P>
Waar ik mee worstel is het bepalen van de beste manier om dit te doen. Is het mogelijk voor een webmappingtoepassing om rekening te houden met wat een gebruiker selecteert en vervolgens een specifieke kaart te tonen op basis van hun keuzes? <\/P>
<\/P>
Laat me alstublieft weten of meer informatie nuttig zou zijn. Dank u! <\/P><\/BODY><\/HTML>