Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Nieuw jaar, nieuwe wij!<\/P>
Blij om dit nieuwe jaar te beginnen met energie voor transit in GIS. We hebben zoveel gepland voor dit team. We zullen nieuwe manieren verkennen om GIS energie te geven in jouw organisatie, suggesties en bronnen bieden zodat je die elevator pitch (of corridor pitch) bij je leidinggevende kunt laten beklijven, en ook - we zullen jou en je geweldige werk in de spotlight zetten! (binnenkort meer hierover!) We hebben ook verse content voor je in het vooruitzicht. Bekijk hier mijn eerste artikel als transit industry solutions director: Hallo [Transit] Wereld! <\/A><\/P>Ik heb één nieuwjaarsresolutie en één aanbeveling voor jou. Voor je resolutie, neem je voor om een nieuwe (of bestaande) workflow te bekijken waar GIS een verandering in kan brengen. Voor je aanbeveling - voeg één nieuw persoon toe aan deze community - laten we van de GIS community iets maken voor transit in 2026!<\/P>Zoals altijd zijn je vragen, opmerkingen en zorgen welkom. Proost!<\/P>
Ik heb één nieuwjaarsresolutie en één aanbeveling voor jou. Voor je resolutie, neem je voor om een nieuwe (of bestaande) workflow te bekijken waar GIS een verandering in kan brengen. Voor je aanbeveling - voeg één nieuw persoon toe aan deze community - laten we van de GIS community iets maken voor transit in 2026!<\/P>
Zoals altijd zijn je vragen, opmerkingen en zorgen welkom. Proost!<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.