Hallo allemaal! Ik weet zeker dat mensen hier ervaring hebben met afvoer en watergerelateerde infrastructuur, en het in kaart brengen/registreren van informatie zoals afvoerinspecties en evaluaties, regenwaterinspecties, enz.<\/P>
Ik hoop input en suggesties te verzamelen over best practices en gegevensbeheer, met gebruik van twee opties:<\/P>
1. Een feature layer voor regenafvoeren/afvoeren/enz. EN een niet-gerelateerde feature layer om afvoerinspecties in kaart te brengen (bijv. één punt voor elke inspectie) met een gemeenschappelijk ID.<\/P>
2. Een feature layer voor regenafvoeren/afvoeren/enz. EN een gerelateerde tabel die alle afvoerinspecties bevat.<\/P>
Ik weet dat best practices voor gegevensbeheer vaak naar optie #2 wijzen; echter, er zijn zulke beperkingen bij het visualiseren van gegevens en trends met gerelateerde tabellen in ArcGIS Online evenals andere potentiële problemen bij het verzamelen van gegevens (bugs geassocieerd met AGOL arcade-berekeningen met gerelateerde tabellen), ik vraag me af of iemand meer kan delen over een van beide opties, wat hun organisatie doet, en eventuele voordelen/nadelen die ze hebben ervaren.<\/P>
Dank u!<\/P>