<\/P>
Hallo allemaal,<\/P>
Ik loop tegen een probleem aan met de ArcGIS Connector in Power Automate en wilde weten of iemand anders hetzelfde ervaart.<\/P>
Bij het instellen van een trigger die verbinding maakt met een feature service<\/STRONG>, merk ik twee problemen op:<\/P>Niet alle in aanmerking komende services worden weergegeven<\/STRONG> 94 sommige feature services die beschikbaar zouden moeten zijn (en eigendom zijn van mijn account) ontbreken in de lijst.<\/LI>Services die niet in aanmerking zouden moeten komen verschijnen toch<\/STRONG> 94 specifiek services die "Track Changes" niet ingeschakeld hebben<\/STRONG> verschijnen als opties voor de trigger, terwijl ze dat niet zouden moeten zijn voor dat gebruik.<\/LI><\/OL>Ik gebruik ArcGIS Online<\/STRONG>, en ik heb bevestigd dat de ontbrekende services correct zijn geconfigureerd. Heeft iemand anders dit gedrag gezien? Is dit een bekend probleem met de connector of mogelijk een bug in de nieuwste release?<\/P>Alle inzichten of oplossingen worden gewaardeerd!<\/P>Alvast bedankt.<\/P> <\/P>UPDATE 18-11<\/P>Voor iedereen die dit bericht tegenkomt en hetzelfde probleem ervaart, ESRI kon het probleem reproduceren en ze zijn ermee bezig.<\/P>
<\/span><\/P>Update 20-11<\/P>ESRI heeft een bugticket aangemaakt voor dit probleem, maar op basis van @AkshayHarshe<\/a> reactie hieronder is er mogelijk wel of geen bug. Het is gewoon een kans om ArcGIS Connectors te verbeteren waarbij het specificeren van zoeken in "My Content" of "My Organization" niet beschikbaar is om te selecteren zoals bij de trigger en de connector "Fetch Updates, Changes, and Deletions". Voor nu werkte de workaround om de feature layer REST service URL te gebruiken.<\/P><\/P>