Ik weet niet zeker of dit mogelijk is, maar ik probeer een flow te maken die alle stappen van een workflow uitvoert in plaats van alleen de eerste stap. Dit is mijn scenario:<\/P>
-Een geautomatiseerde e-mail wordt verzonden vanuit een software van derden met een samenvatting van activa<\/P>
-Power Automate haalt de bijlage op, uploadt deze naar Sharepoint en maakt vervolgens de kopteksten en andere onnodige rijen schoon met behulp van een Office Script<\/P>
-Rijen in het Excel-bestand weergeven<\/P>
-Gegevens ophalen uit feature layer<\/P>
<\/P>
Hier loop ik vast. Het uiteindelijke doel is om de Excel-tabel te vergelijken met de gehoste tabel en 2 arrays te krijgen - één met records in het Excel-bestand die niet in de gehoste tabel staan (toevoegingen) en records in de gehoste tabel die niet langer in het Excel-bestand staan (verwijderingen). De records die blijven hoeven niet te worden bijgewerkt, omdat er extra velden in de tabel zijn die worden bijgewerkt in Portal zodra een record aan de tabel wordt toegevoegd.<\/P>
<\/P>
Uiteindelijk wil ik de acties Add records to a feature layer en Delete a record from a feature layer kunnen gebruiken met de hierboven beschreven arrays, maar ik weet niet zeker hoe ik dit punt moet bereiken. Ik heb geprobeerd een reeks Select-acties te gebruiken gevolgd door een Filter array, maar het geeft niet terug wat anders is. Ik denk dat het te maken heeft met hoe de gegevens worden geretourneerd als een object in plaats van een lijst met strings.<\/P>
<\/P>
Ik heb een python-script dat precies doet wat ik nodig heb via pandas, maar ik zou alles graag binnen Power Automate willen houden, als dat mogelijk is, zodat ik niet twee aparte componenten hoef te onderhouden. Heeft iemand ideeën die me op het juiste spoor kunnen zetten? <\/P>