<\/HEAD>
Wanneer ik probeer Level DEM uit te voeren op de San Marcos tutorialgegevens, krijg ik de foutmelding:<\/P>
1Level DEM: System.Runtime.lnteropServices.COMException (Ox80040202): De doorgegeven index lag niet binnen het geldige bereik. bij ESRI.ArcGIS.Geodatabase.lFeature.set_ Value(lnt.32 Index, Object Value) bij ESRI.APWR.ApHydro.ArcHydroOp.LevelDEM(ApLayers apLayers, lnt64 intFactor, String fillField, Double zUnitFactor, DoublefillElevOffse~ lnt.32 debug, ITrackCancel& trackcancel, IGPMessages& messages, String& exMessage) in C:\ Builds\HydroSolutions\ 10.3 ArcHydro\ Sources\ArcHydro Tools\ src\ApHydro\ArcHydroOp.vb:line 1002S7 <\/P>
<\/P>
Ik heb de invoer gevolgd die in de tutorial werd gegeven (gebruikmakend van elev_cm als Raw DEM, NHDWaterbody als Lake Poly, Fill Elevation ingesteld op none, en offset ingesteld op 0). Ik heb alle gebruikelijke ArcHydro conventies gevolgd (gegevens geplaatst in een relatief kort en direct pad, begonnen met een nieuwe kaart, eerst de DEM binnengehaald, enzovoort). Ik heb dit geprobeerd op twee machines, één met ArcGIS 10.1 en de andere met 10.3, elk met een verse installatie van de nieuwste ArcHydro builds met hetzelfde resultaat. DEM reconditioning werkt prima, maar ik was benieuwd hoe Level DEM zou presteren. Enige tips over wat ik mogelijk over het hoofd heb gezien?<\/P><\/BODY><\/HTML>