Geachte Esri Developer Support,
Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt.
Ik ondervind momenteel een probleem bij het proberen te laden van een Portal-instantie vanaf de volgende URL in een mobiele applicatie met admin-gegevens.
Dit probleem doet zich voor bij het gebruik van de ArcGIS Runtime SDK voor Android versie 100.15.7 — het portal laadt niet succesvol. Echter, wanneer ik terugga naar versie 100.15.6, laadt het portal zonder problemen en functioneert zoals verwacht.
Dit gedrag suggereert een mogelijke regressie of wijzigingen in versie 100.15.7 die het laden van het portal beïnvloeden.
Ter informatie, ik ben Senior Engineer bij Esri India, werkend aan oplossingen die nauw integreren met Enterprise Portals. Ik zou uw advies waarderen of dit een bekend probleem is, en of er wijzigingen zijn in de portalverwerking in de nieuwere SDK-versie die aanpassingen in de implementatie vereisen.
Laat het me alstublieft weten als u aanvullende details nodig heeft zoals codefragmenten of logs.
Foutmelding: "Kan geen instantie maken van klasse com.esri.arcgisruntime.internal.io.b. Het registreren van een InstanceCreator of een TypeAdapter voor dit type, of het toevoegen van een constructor zonder argumenten kan dit probleem oplossen."
Dank u voor uw ondersteuning.
Met vriendelijke groet,
Ashish Mohan
Senior Engineer, EIC-ADM
Esri India
ashish.mohan@esri.in