Hallo, <\/P>
@AkshayHarshe<\/a> @SeanKMcGinnis<\/a><\/P>Ik ben nieuw met Power Automate en ik moet begrijpen welk Microsoft-licentietype ik moet kopen om Enterprise\/ArcGIS connectors te kunnen gebruiken. <\/P>Ik wil graag flows maken die worden geactiveerd wanneer iemand in mijn organisatie punten toevoegt, functies bijwerkt, enz., maar ik begrijp niet of mijn flow wordt geactiveerd met alleen een Premium License onder mijn gebruikersnaam bij de actie van iemand anders (toevoegen of bijwerken van feature services).<\/P>Als ik naar de Microsoft power automate-prijzen kijk, ben ik in de war over welke licentie ik nodig heb, een Power Automate Premium of een Power Automate Process? ($15\/maand of $150\/maand). <\/P>We gebruiken Enterprise 11.5. <\/P>Bedankt<\/P>
Ik ben nieuw met Power Automate en ik moet begrijpen welk Microsoft-licentietype ik moet kopen om Enterprise\/ArcGIS connectors te kunnen gebruiken. <\/P>
Ik wil graag flows maken die worden geactiveerd wanneer iemand in mijn organisatie punten toevoegt, functies bijwerkt, enz., maar ik begrijp niet of mijn flow wordt geactiveerd met alleen een Premium License onder mijn gebruikersnaam bij de actie van iemand anders (toevoegen of bijwerken van feature services).<\/P>
Als ik naar de Microsoft power automate-prijzen kijk, ben ik in de war over welke licentie ik nodig heb, een Power Automate Premium of een Power Automate Process? ($15\/maand of $150\/maand). <\/P>
We gebruiken Enterprise 11.5. <\/P>
Bedankt<\/P>
Hey @XV__
To use ArcGIS connector, you'd need a Power Automate Premium license, a Power Automate Process license is for a bot. You'll have no issues with the flow interacting with other usernames, as long as your connector is pointing at the layer, it should reach out and interact properly!
https://www.microsoft.com/en-us/power-platform/products/power-automate/pricing?rsource=https%3A%2F%2Flinks.esri.com%2Fms-powerautomate-pricing
Cody
What Cody said! 🙂 you need access to Premium connectors
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.