Beste allemaal,
Er is een probleem waar ik niet overheen kan komen en ik weet niet goed hoe ik het moet oplossen. Ik heb een Utility Network web Feature Layer gedeeld vanuit ArcGIS Pro naar een portal en alle lagen: Water Device, Water Junction, Water Line, enz. hebben hun overeenkomstige tekstuele namen wanneer je de attributentabel opent of klikt in een pop-up in Map Viewer: Tanks, Junctions, Lines, of welke naam ze ook mogen hebben. (Zie de eerste screenshot hieronder voor de "InstalacionesFijas" laag binnen Water Device - let op dat de namen in het Spaans zijn-)
<\/P>
<\/span><\/P>
Echter, wanneer ik een Web Map deel vanuit ArcGIS Pro naar dezelfde portal, met gebruik van deze Feature Layers als gegevensbron, met symbologie, gegroepeerde lagen, enz., worden de tekstuele namen overschreven door de gecodeerde domein-ID's, en in plaats van InstalacionesFijas worden ID nummers 12 en 14 weergegeven (Zie de tweede screenshot hieronder voor een Water Device laag):
Ter info: Bij het eerste delen van de Feature Layer heb ik het "Max number of coded domains<\/EM>" verhoogd naar 1000000 voor het geval dat, maar dit lijkt geen enkel verschil te hebben gemaakt.
<\/P>
<\/span><\/P> <\/P>Verdergaand en een Web Map publicerend met alleen de ruwe Feature Layer die in een ArcGIS Pro kaart is gesleept (zonder symbologie, gegroepeerde lagen, geen filters, enz.) toont de attributentabel in Map Viewer de tekstuele Asset Group naam (InstalacionesFijas) en de gecodeerde domein-ID (14):
<\/P>
<\/span><\/P> <\/P>Wees ervan bewust dat dit gebeurt bij veel andere lagen, er zijn geen definitiequeries ingesteld en bovenstaande is slechts een voorbeeld. Daarnaast hadden sommige kaarten Subtype Group Layers toegevoegd en we dachten aanvankelijk dat dat de oorzaak was, maar we hebben dat uitgesloten.
Ik zit hier vast mee en alle hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P>Dank,
Carlos<\/P>