Hallo allemaal! Mijn naam is Ava Healy, een huidige graduate student die geografische informatica/wetenschap en geografie studeert. Ik wil mijn ervaring delen als terugkerende student naar de <\/SPAN>Geological Society of America (GSA) Connects Conference<\/SPAN><\/A> en hoe je waarde haalt uit het bijwonen van dit evenement van 19-22 oktober in San Antonio, Texas.<\/SPAN>GSA Connects Banner on Ava Healy's experience at Connects in 2024<\/span><\/span><\/SPAN><\/P>Vorig jaar woonde ik GSA Connects bij als een <\/SPAN>On To the Future Mentee<\/SPAN><\/A>. Dit jaar ben ik een On To the Future Mentor. Ik ben enthousiast om mijn kennis te delen met de opkomende gemeenschap van geowetenschappers! Ik weet dat mijn perspectief als graduate student zal helpen voor degenen die hun carrière willen voortzetten na hun bachelor.<\/SPAN><\/P> <\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.