<\/HEAD>
Hallo, ik probeer de dichtstbijzijnde stroomafwaartse peilbuis uit USGS-gegevens van een reeks dammen te identificeren.<\/P>
<\/SPAN><\/P><\/SPAN><\/P>Ik heb een geometrisch netwerk gemaakt met daarin de flowline feature class, dam point feature class en gage point feature class. Volgens suggesties uit eerdere berichten heb ik de attribuut enabled op false gezet voor de punten in de gage feature class zodat ze de trace stoppen en de stroomrichting in het netwerk resetten naar de gedigitaliseerde richting. Nadat ik HydroID had toegewezen aan de twee point feature classes, heb ik de tool "Find Next Downstream Junction" uitgevoerd in de hoop dat de HydroID van de dichtstbijzijnde stroomafwaartse gage points in de attributentabel van de dam point feature class zou verschijnen, maar ik kreeg alleen de HydroID van de dichtstbijzijnde stroomafwaartse dam points in plaats van gage points. Komt dat omdat de tool alleen het volgende stroomafwaartse knooppunt van dezelfde point feature class kan vinden? Is er een manier om het volgende stroomafwaartse knooppunt van een andere point feature class in het netwerk te vinden?
<\/SPAN><\/P><\/P><\/P>Is het mogelijk om het python-script van de "Find Next Downstream Junction" tool te krijgen en dit aan te passen zodat het de functie uitvoert om het volgende stroomafwaartse knooppunt van een andere point feature class te vinden? Hoe kan ik dat realiseren?<\/SPAN><\/P><\/SPAN><\/P><\/SPAN><\/P>Hartelijk dank!<\/SPAN><\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>